Ja, locatie-informatie kan u helpen het afval buiten te zetten
Als we een glanzende, gestroomlijnde digitale toekomst willen opbouwen, moet de afvalbeheerindustrie deel uitmaken van het beeld.
Het is een rommelig onderwerp. Mensen over de hele wereld zijn zich steeds meer bewust van hoe duurzaamheid van het milieu de levenskwaliteit beïnvloedt. Tegelijkertijd gebruiken de wereldbevolkingen meer hulpbronnen en produceren ze meer afval dan ooit. Terwijl mensen hun problemen van cognitieve dissonantiedoorwerken, zullen afvalbeheerbedrijven de speling moeten blijven oppakken.
Het bijhouden van biljoenen ponden afval betekent dat die bedrijven hun efficiëntiespel moeten verhogen. Met betrekking tot het verhogen van die efficiëntie, het stimuleren van winstgevendheid en het verlagen van de kosten, zijn deze bedrijven net als elk ander bedrijf in de wereld - ze moeten innoveren. Hoe gaat het met ze?
De Barometer Digitale Transformatie
Een recente studie uitgevoerd door Advanced Manufacturing Control Systems (AMCS) ondervroeg een reeks zowel gemeentelijke als particuliere bedrijven in de afvalbeheer- en recyclingsector. Hun top-line bevindingen onthullen een duidelijk probleem:
Meer dan 80% van de ondervraagde bedrijven gelooft dat digitale innovatie een belangrijk onderdeel is van hun toekomstige succes. Ondertussen beoordeelde 60% van diezelfde bedrijven hun vooruitgang op het gebied van digitale transformatie als 'onbevredigend'.
Misschien moet dit geen verrassing zijn. Een gevestigde industrie die algemeen aanvaarde legacy-toepassingen en -processen gebruikt, vormt een formidabele barrière voor het volledig implementeren van digitale transformatie binnen één bedrijf.
Om die barrière te overwinnen, moeten bedrijven kijken naar directe middelen om gegevens en technologie toe te passen om problemen op te lossen op manieren die tastbare resultaten opleveren. Die toegepaste technologie kan net zo eenvoudig zijn als GPS-trackers in voertuigen, zo geavanceerd als ERP-planningssuites en alles daartussenin.
De AMCS-studie rangschikte bedrijven op een schaal van 1 tot 5, waarbij een cijfer van 5 de meest digitaal geavanceerde, 'Best in Class'-bedrijven vertegenwoordigt. De bedrijven die de hoogste rang verdienden, werden consequent geïnvesteerd in een reeks van 4 innovaties: bedrijfsanalyse, selfservicewebportals, routeoptimalisatie en vloottracering.
Deel dit op:
Facebook X LinkedInKlaar om te zien wat AMCS voor jou kan doen?
De AMCS Intelligent Route Optimization combineert dynamische routeplanning en real-time optimalisatie om de efficiëntie te verhogen en de winst te verbeteren.
Vraag een demo aanWebinar on Demand: De kracht van routeoptimalisatie
Krijg inzicht in hoe u uw complexe routeringsplannen kunt omzetten in een on-demand gestroomlijnd proces zonder de tijdrovende handmatige taken.
Webinar bekijkenResources
AMCS BETALEN VOOR LEVERANCIERSBETALINGEN VOOR METAALRECYCLINGBEDRIJVEN
ESG Europe Summit
Innovatie en duurzaamheid voor een circulaire economie
Klaar om uw digitale reis te beginnen?
Blijf op de hoogte door je nu aan te melden voor onze nieuwsbrief!
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief