Customer Success
Voor nu en voor altijd
Ons Customer Success team is er altijd voor u. Het zorgt ervoor dat uw ervaring met AMCS Group uw hoogste verwachtingen overstijgt.
Het Customer Success team is meer dan een functie binnen onze organisatie; het staat voor de kernwaarden en de filosofie van AMCS Group, waar alles om de klant draait. Onze Customer Success teams leveren service van het hoogste niveau en zorgen voor verbeterde efficiëntie in uw hele organisatie door proactief en consequent waarde toe te voegen. Zo blijven ze de klanttevredenheid en de algehele ervaring van onze klanten verbeteren.
Onze Customer Success managers zijn de stem van de klant. Zij zorgen ervoor dat de producten compleet worden gebruikt en hun waarde genereren in uw hele organisatie, door een grondige kennis van uw organisatie te ontwikkelen. Ze komen regelmatig langs, voeren elk kwartaal een bedrijfsreview uit, werken samen met u uit hoe succes gemeten kan worden, geven reviews van noodzakelijke productverbeteringen en nemen proactief contact op over product roadmaps en toekomstige verbeteringen die uw ervaring met onze producten significant kunnen verbeteren.
Het Customer Success team van AMCS Group geeft u de gereedschappen voor succes in handen. Om er ook werkelijk te komen, maken we gebruik van een vast contactpunt, met duidelijke hand-offs tijdens de levenscyclus van het project en een programma om gebruikers betrokken te houden. Vanaf dag één investeert het team tijd in het leren kennen van uw bedrijf zodat u een soepele, zorgeloze ervaring heeft.